onsdag 27. november 2013

Praksis!

Hei!

Vi hadde en oppgave på skolen som gikk ut på å gjenomføre en aktivitet sammen med barna på praksisplassen. Jeg besteme meg å ta fingermaling/maling sammen med barna. Målet mitt var at barn skal stimulere motoriske ferdigheter og prøve ut andre måter å male på.


Her er noen bilder fra aktiviteten og av resultatene: 








Vi hadde en bursdagsjente samme dagen! Vi feiret med kake:


Den var kjempe godt!

Her kommer tirsdagens attraksjon:


Det var koselig og hyggelig å være i praksis!

3 kommentarer:

  1. Så fin aktivitet du valgte:) Ble et fint bilde! Likte veldig godt det siste bildet med animasjon du har lagd :)

    SvarSlett
  2. Hei Patrycja
    Maling er ofte en populær aktivitet :-) tipper det var ekstra spennende med fingermaling. Var det de minste barna du hadde aktiviteten med?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anette!
      Aktiviteten hadde jeg med de minste barna, men etter at jeg var ferdig med de små, ville store barn også male.Og selvfølgelig fikk de lov til dette siden at vi hadde god tid :)

      Slett